Efektywna komunikacja w zespole
Termin: 29.10.2025 - 29.10.2025
Cena:
820.00 +VAT
Hotel Mercure Poznań Centrum****
Roosevelta 20
Mapa Dojazdu
Zarejestruj sięKontakt Pobierz ofertę w PDF
MASZ PYTANIE?
Szkolenia otwarte, kursy
tel: +48 22 679 45 00
szkolenia@polexpert.info.pl
Szkolenia budżetowe
tel: +48 22 543 17 60
joanna.bieniek@bdo.pl
Szkolenia zamknięte
tel: +48 (22) 543 16 99
iwona.charzewska@bdo.pl
Cel
Cel szkolenia
Każda organizacja potrzebuje z pewnością efektywnych systemów komunikowania się pracowników pomiędzy sobą. Okazuje się, że problem ten możemy rozpatrywać na kilku płaszczyznach: organizacji, zespołów i jednostek. Wzmacniając umiejętności interpersonalne pracowników zespół staję się efektywniejszy, może ze sobą pełniej współpracować, a procesy i procedury wspierają wspólny rozwój.Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom procesów i mechanizmów psychologicznych, którym podlegamy podczas komunikowania się oraz trening technik zwiększających skuteczność komunikacji interpersonalnej ze szczególnym uwzględnieniem relacji pomiędzy współpracownikami.
Element pracy z emocjami wydaje się być szczególnie istotny w czasach niepokoju społecznego, zmian i ograniczenie możliwości realizacji podstawowych potrzeb psychologicznych. Raporty i opracowania HR pokazują, że większość pracowników odczuwa większy stres niż przed pandemią i sytuacją na Ukrainie, co z kolei wpływa nie tylko na samopoczucie i zdrowie pracownika, ale także na jakość i wydajność jego pracy. Zestresowany pracownik, pracownik nie potrafiący kontrolować swoich emocji nie ma możliwości na w pełni efektywne myślenie racjonalne i rozwijanie kompetencji komunikacji.
Po szkoleniu uczestnik:
- uświadomi sobie rolę siebie i swojej komunikacji w budowaniu dobrej współpracy w zespole
- rozwinie umiejętność uczciwej i otwartej komunikacji, w szczególności umiejętności aktywnego słuchania
- będzie potrafił adekwatnie stosować techniki komunikacyjne decydujące o jego odbiorze przez inne osoby
- nauczy się, w jaki sposób kierować rozmową pracując pytaniami, aby uzyskać istotne informacje
- nauczy się kontrolować emocje, które mogą mieć wpływ na jego sposób komunikacji, a przez to na budowanie relacji w zespole
- otrzyma zestaw technik, które uwolnią napięcia z ciała i umysłu wspierające jego skuteczność komunikacyjną