Efektywna komunikacja w zespole
                        Termin: 25.11.2025 - 25.11.2025						
                        Cena: 
						540.00 						  +VAT                         
                        
                    
Internet
Zarejestruj sięKontakt Pobierz ofertę w PDF
MASZ PYTANIE?
Szkolenia otwarte, kursy
tel: +48 532 442 010 
Angelika.Siwinska@bdo.pl
Szkolenia zamknięte
tel: +48 694 853 745 
 Iwona.Charzewska@bdo.pl
Szkolenia budżetowe
tel: +48 889 054 795
 joanna.bieniek@bdo.pl
Cel
Cel szkolenia
Każda organizacja potrzebuje z pewnością efektywnych systemów komunikowania się pracowników pomiędzy sobą. Okazuje się, że problem ten możemy rozpatrywać na kilku płaszczyznach: organizacji, zespołów i jednostek. Wzmacniając umiejętności interpersonalne pracowników zespół staję się efektywniejszy, może ze sobą pełniej współpracować, a procesy i procedury wspierają wspólny rozwój.Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom procesów i mechanizmów psychologicznych, którym podlegamy podczas komunikowania się oraz trening technik zwiększających skuteczność komunikacji interpersonalnej ze szczególnym uwzględnieniem relacji pomiędzy współpracownikami.
Element pracy z emocjami wydaje się być szczególnie istotny w czasach niepokoju społecznego, zmian i ograniczenie możliwości realizacji podstawowych potrzeb psychologicznych. Raporty i opracowania HR pokazują, że większość pracowników odczuwa większy stres niż przed pandemią i sytuacją na Ukrainie, co z kolei wpływa nie tylko na samopoczucie i zdrowie pracownika, ale także na jakość i wydajność jego pracy. Zestresowany pracownik, pracownik nie potrafiący kontrolować swoich emocji nie ma możliwości na w pełni efektywne myślenie racjonalne i rozwijanie kompetencji komunikacji.
Po szkoleniu uczestnik:
- uświadomi sobie rolę siebie i swojej komunikacji w budowaniu dobrej współpracy w zespole
- rozwinie umiejętność uczciwej i otwartej komunikacji, w szczególności umiejętności aktywnego słuchania
- będzie potrafił adekwatnie stosować techniki komunikacyjne decydujące o jego odbiorze przez inne osoby
- nauczy się, w jaki sposób kierować rozmową pracując pytaniami, aby uzyskać istotne informacje
- nauczy się kontrolować emocje, które mogą mieć wpływ na jego sposób komunikacji, a przez to na budowanie relacji w zespole
- otrzyma zestaw technik, które uwolnią napięcia z ciała i umysłu wspierające jego skuteczność komunikacyjną
                    
Trener od 2001r., coach i konsultant w biznesie w obszarze strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi w jednej z największych firm rentalowych w Polsce oraz wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku i Gdyni (Katedra Zarządzania). Posiada Certyfikaty Trenerskie I i II stopnia nadane przez Szkołę Specialist and Friends oraz certyfikat Szkoły Trenerów TROP. Jest certyfikowanym coachem narzędzia do profilowania zawodowego Insightfull Profiler 121IP. Od 2006 roku świadczy usługi konsultingowe w zakresie strategicznego HR. Wspiera organizacje w tworzeniu i implementacji procesów zarządzania zasobami ludzkimi. Prowadzi szkolenia i warsztaty w tym zakresie. Główną specjalizacją jest szeroko pojęte zarządzanie zasobami ludzkimi oraz zarządzanie zespołami – rozwój kompetencji menedżerskich. Na poziomie organizacji przygotowuje i prowadzi szkolenia z rekrutacji i selekcji, adaptację pracowników, motywacji i rozwoju, oceniania pracy, tworzenia ścieżek karier. Prowadzi zajęcia głównie z menedżerami z zakresu budowania i zarządzania zespołami pracowniczymi, a także warsztaty rozwoju kompetencji osobistych, takich jak komunikacja interpersonalna, asertywność, zarządzanie sobą w czasie, kreatywność, efektywność osobista i wystąpienia publiczne.