Szkolenia z komunikacji w firmie

Szkolenia z komunikacji w firmie

 

Wprowadzanie zmian w firmie, współpraca w zespole i zarządzanie konfliktem, rozmowy menedżerskie: feedback, rozmowa dyscyplinująca, promowanie talentów, szkolenie innych, rozmowy rekrutacyjne, zwalnianie pracowników, a nawet zarządzanie plotką - każdy z tych obszarów wymaga umiejętności komunikowania się i zarządzania komunikacją. I nie jest to wiedza intuicyjna, nie „będzie jak będzie”, a problemy wewnątrz organizacji wynikają najczęściej z braku umiejętności komunikacyjnych właśnie: od wysokiej rotacji i konfliktów w zespole, przez opór przed zmianą i spadek efektywności, aż po elementy skrajne jak np. oskarżenia o mobbing.

 

Każdemu z tych problemów pomożemy zapobiec lub go rozwiązać za pomocą uszytych na miarę szkoleń. Najpopularniejsze zagadnienia, które wynikają z badań potrzeb klientów i wokół których nasi trenerzy najczęściej budują dla Państwa szkolenia, to:

 

  • Komunikacja w zespole w czasie zmiany.
  • Współpraca zespołowa.
  • Zmiana postrzegania sytuacji (od poczucia zagrożenia do osobistego rozwoju).
  • Zwiększenie skuteczności w zarządzaniu zmianą oraz rozwiązywaniu konfliktów osób o różnych typach osobowości.
  • Przedstawienie możliwych taktyk działania i komunikowania w sytuacji konfliktu.
  • Trudne rozmowy menedżerskie - dyscyplinująca, motywująca, kompetencyjna.
  • Zasady wywierania wpływu w oparciu o współpracę.
  • Coachingowy styl zarządzania.
  • Feedback.
  • Delegowanie.

 

Nie jest to lista wyczerpana, a warsztat dedykowany może być także podzielony tematycznie i zawierać dodatkowe zagadnienia z innych obszarów, jak np. trening asertywności lub działania operacyjne menedżera.

 

Metodologia naszych szkoleń - w zależności od potrzeb grupy oraz celów do osiągnięcia, nasi trenerzy elastycznie przeplatają metody szkoleniowe:

 

  • Wykład interaktywny
  • Praca indywidualna
  • Dyskusja moderowana
  • Analiza case studies
  • Testy autodiagnostyczne i testy osobowości

 

Zapraszamy także do poznania oferty naszych szkoleń otwartych.

 

Temat szkolenia Termin szkolenia Miejsce szkolenia
Akademia Liderek - Cz. I Świadome kształtowanie relacji zawodowych w sytuacjach trudnych, Czyli o postawie i komunikacji asertywnej 2020.01.10 - 2020.01.10 Warszawa
Akademia Liderek - Cz. II Postawa i komunikacja asertywna - doskonalenie kompetencji 2020.01.20 - 2020.01.20 Warszawa
First Time Manager: SUKCES W NOWEJ FUNKCJI MENEDŻERA 2020.01.23 - 2020.01.24 Poznań
First Time Manager: SUKCES W NOWEJ FUNKCJI MENEDŻERA 2020.02.04 - 2020.02.05 Wrocław
BUDOWANIE I OSIĄGANIE CELÓW ZAWODOWYCH W 2020r. 2020.02.04 - 2020.02.04 Warszawa
First Time Manager: SUKCES W NOWEJ FUNKCJI MENEDŻERA 2020.02.13 - 2020.02.14 Katowice
First Time Manager: SUKCES W NOWEJ FUNKCJI MENEDŻERA 2020.02.27 - 2020.02.28 Warszawa

Newsletter