Szkolenia z komunikacji w firmie
Wprowadzanie zmian w firmie, współpraca w zespole i zarządzanie konfliktem, rozmowy menedżerskie: feedback, rozmowa dyscyplinująca, promowanie talentów, szkolenie innych, rozmowy rekrutacyjne, zwalnianie pracowników, a nawet zarządzanie plotką - każdy z tych obszarów wymaga umiejętności komunikowania się i zarządzania komunikacją. I nie jest to wiedza intuicyjna, nie „będzie jak będzie”, a problemy wewnątrz organizacji wynikają najczęściej z braku umiejętności komunikacyjnych właśnie: od wysokiej rotacji i konfliktów w zespole, przez opór przed zmianą i spadek efektywności, aż po elementy skrajne jak np. oskarżenia o mobbing.
Każdemu z tych problemów pomożemy zapobiec lub go rozwiązać za pomocą uszytych na miarę szkoleń. Najpopularniejsze zagadnienia, które wynikają z badań potrzeb klientów i wokół których nasi trenerzy najczęściej budują dla Państwa szkolenia, to:
- Komunikacja w zespole w czasie zmiany.
- Współpraca zespołowa.
- Zmiana postrzegania sytuacji (od poczucia zagrożenia do osobistego rozwoju).
- Zwiększenie skuteczności w zarządzaniu zmianą oraz rozwiązywaniu konfliktów osób o różnych typach osobowości.
- Przedstawienie możliwych taktyk działania i komunikowania w sytuacji konfliktu.
- Trudne rozmowy menedżerskie - dyscyplinująca, motywująca, kompetencyjna.
- Zasady wywierania wpływu w oparciu o współpracę.
- Coachingowy styl zarządzania.
- Feedback.
- Delegowanie.
Nie jest to lista wyczerpana, a warsztat dedykowany może być także podzielony tematycznie i zawierać dodatkowe zagadnienia z innych obszarów, jak np. trening asertywności lub działania operacyjne menedżera.
Metodologia naszych szkoleń - w zależności od potrzeb grupy oraz celów do osiągnięcia, nasi trenerzy elastycznie przeplatają metody szkoleniowe:
- Wykład interaktywny
- Praca indywidualna
- Dyskusja moderowana
- Analiza case studies
- Testy autodiagnostyczne i testy osobowości
Zapraszamy także do poznania oferty naszych szkoleń otwartych.