Trening asertywności dla menedżerów

Trening asertywności dla menedżerów

 

6 zasad odmawiania, 12 zasad asertywności, 10 sposobów radzenia sobie w trudnych sytuacjach – pigułki narzędziowe w powszechnie dostępnych publikacjach dotykają jedynie wierzchołka góry lodowej tematów wrzucanych do szuflady z napisem „asertywność”. Ofertę merytoryczną naszych szkoleń zawsze uszyjemy na miarę faktycznych Państwa potrzeb, ponieważ w zależności od indywidualnej sytuacji menedżera, kontekstu jego pracy oraz celów, które są przed nim stawiane, trening zachowań asertywnych może się różnić i ewoluować.

 

Najpopularniejsze zagadnienia, które wynikają z badań potrzeb klientów i wokół których nasi trenerzy najczęściej budują dla Państwa szkolenia, to:

 

  • Istota, zasady i prawa asertywności w sytuacjach zawodowych.
  • Jak dbać o interesy własne i innych.
  • Asertywność wobec autorytetów i przełożonych vs asertywność wobec podwładnych.
  • Konstruktywne wyrażanie swojego zdania bez wywoływania konfliktu.
  • Radzenie sobie w trudnych sytuacjach z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
  • Rozpoznawanie charakteru rozmówcy, adekwatny przekaz i odbiór informacji, dostosowanie strategii bezpośredniej do rozmówcy.
  • Jak mówić „nie” w sytuacjach stresujących.
  • Asertywne wyrażanie próśb.
  • Jak kierować a nie rządzić czyli asertywna komunikacja a asertywne delegowanie zadań pracownikom.
  • Jak komunikować się z szacunkiem z pracownikami - znaczenie feedbacku wg. typologii Blancharda.

 

 

Nie jest to lista wyczerpana. Nasza kadra trenerska stale proponuje nowe podejście do tematyki asertywności i personalizuje szkolenia według wymagań klienta. Warsztat dedykowany może być także podzielony tematycznie i zawierać dodatkowe zagadnienia z innych obszarów, wspierających np. umiejętności komunikacyjne i działania operacyjne menedżera.

 

 

Metodologia naszych szkoleń – w zależności od potrzeb grupy oraz celów do osiągnięcia, nasi trenerzy elastycznie przeplatają metody szkoleniowe:

 

  • Wykład interaktywny
  • Praca indywidualna
  • Dyskusja moderowana
  • Analiza case studies
  • Testy autodiagnostyczne i testy osobowości

 

Zapraszamy także do poznania oferty naszych szkoleń otwartych.

 

Temat szkolenia Termin szkolenia Miejsce szkolenia
Akademia Liderek - Cz. I Świadome kształtowanie relacji zawodowych w sytuacjach trudnych, Czyli o postawie i komunikacji asertywnej 2020.01.10 - 2020.01.10 Warszawa
Akademia Liderek - Cz. II Postawa i komunikacja asertywna - doskonalenie kompetencji 2020.01.20 - 2020.01.20 Warszawa
First Time Manager: SUKCES W NOWEJ FUNKCJI MENEDŻERA 2020.01.23 - 2020.01.24 Poznań
First Time Manager: SUKCES W NOWEJ FUNKCJI MENEDŻERA 2020.02.04 - 2020.02.05 Wrocław
BUDOWANIE I OSIĄGANIE CELÓW ZAWODOWYCH W 2020r. 2020.02.04 - 2020.02.04 Warszawa
First Time Manager: SUKCES W NOWEJ FUNKCJI MENEDŻERA 2020.02.13 - 2020.02.14 Katowice
First Time Manager: SUKCES W NOWEJ FUNKCJI MENEDŻERA 2020.02.27 - 2020.02.28 Warszawa

Newsletter