Zakup szkolenia poprzez opcję ?koszyk? jest możliwy zarówno dla zalogowanych (po uprzedniej rejestracji), jak i niezalogowanych użytkowników naszego serwisu, przy czym użytkownicy zalogowani zyskują dodatkowe korzyści:

  • automatycznie otrzymują po zakończeniu zakupów e-mail potwierdzający zamówienie
  • zostają automatycznie wpisani w Program Rabatowy, który zostanie uruchomiony dla zarejestrowanych użytkowników naszego serwisu od października 2008 (więcej informacji ? ?O nas > Program Partnerski > Program Rabatowy dla Stałych Klientów)

 

Opcję ?Koszyk? można wybrać zarówno ze strony głównej (najbliższe szkolenia), jak i z każdej kolejnej podstrony w dowolnym obszarze oferowanych przez nas szkoleń. Aby łlożyć zamówienie:

  1. Kliknij na ikonie koszyka przy pierwszym z wybranych szkoleń lub (jeśli wolisz), po wybraniu pierwszego szkolenia kliknij przycisk (z lewej strony) ?dodaj?
  2. Jeśli po wybraniu danego szkolenia zdecydujesz się na zakup jeszcze jednego, kliknij przycisk ?dodaj? i wybierz szkolenie, które chcesz dodać do dotychczas wybranych
  3. Do ?koszyka? możesz dodać dowolną liczbę szkoleń
  4. Jeśli zdecydowałeś się na zakończenie zakupów, kliknij przycisk ?zamów? (w tej pozycji możesz również zrezygnować z zakupu wybranego / wybranych szkoleń)
  5. W tej pozycji możesz również dodać dowolną liczbę uczestników
  6. Wypełnij formularz zamówienia (dane zgłaszającego, dane uczestników)
  7. Zapoznaj się z warunkami uczestnictwa
  8. Kliknij ikonę ?wyślij zgłoszenie?

Artykuły

Artykuły

01 grudzień 2025

Zarządzanie ryzykiem związanym z KSeF jako narzędziem analitycznym fiskusa

Czytaj więcej

01 grudzień 2025

KSeF: obowiązkowe pola i najczęstsze błędy walidacji w fakturach

Czytaj więcej

09 wrzesień 2025

Upoważnienia i podpis w KSeF decyduje o tym kto może wystawiać faktury

Czytaj więcej

Newsletter